Вторият
метод за учена на деца с СОП е Компютърно базиран игрови подход. Важен елемент при обучението е
използването на игрови ситуации. Играта носи няколко основни качества, които са
ценни за възприемане и усвояване на знания и умения (всъщност тя е основен двигател на човешкия прогрес): занимателност (задържа вниманието и спомага
за концентрацията, като същевременно удължава времето за занимания с даден
проблем); "незабелязано" тренира умения, при което повторението на дадено"упражнение"
не се възприема като досадна дейност, а се извършва доброволно. В заключение
мога да кажа,че тези деца са като всички останали,просто имат нужда от повече
внимание,любов и грижи. Защото те са същите като нас,а не „различни „ Те имат
нужда от внимание и грижа за да се почувстват обичани и интегрирани в
обществото. Първо сме хора ,после сме различни.
Няма коментари:
Публикуване на коментар